.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار مقام صهیونیستی نسبت به وضعیت امنیتی این رژیم
معاون سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت که وضعیت امنیتی این رژیم تا پیش از این هیچ گاه به این بدی نبوده است.
هشدار مقام صهیونیستی نسبت به وضعیت امنیتی این رژیم

شمال نیوز : دان هرئل، معاون سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، با اشاره به اینکه ارتش این رژیم در معرض خطر واقعی وجودی قرار دارد، گفت که هرگز امنیت ملی آن را در وضعیت بدتر از این ندیده است.

 

به گزارش روزنامه «هاآرتص»، این سخنان دیروز شنبه در جریان تظاهراتی علیه اصلاحات قضایی در تل آویو بیان شد.

 

این نظامی رژیم صهیونیست افزود: اقدامات دولت برای تضعیف دادگاه عالی قبلاً منجر به آسیب‌های گسترده به تجهیزات ذخیره مهم‌ترین یگان‌های ارتش و از دست دادن کارایی و ظرفیت مهم عملیاتی شده است.

 

وی توضیح داد که آسیب همچنین آرام آرام به سمت دستگاه دائمی و کیفی می‌رود که ساختاری است که ارتش رژیم صهیونیستی بر آن استوار است و این پایان کار نیست. 

 

هرئل همچنین به قانون معافیت کامل دانش‌آموزان مدارس دینی از خدمت اجباری اشاره کرد و تأکید کرد که «تصویب این قانون باعث از بین رفتن انگیزه در میان سربازان جذب شده و از هم پاشیدگی دستگاه منظم ارتش رژیم صهیونیستی می‌شود».

 

ده‌ها هزار تظاهرکننده دیروز شنبه در مرکز تل‌آویو و دیگر شهر‌های سراسر اراضی اشغالی تجمع کردند تا به اصلاحات قضایی دولت رژیم صهیونیستی اعتراض کنند. در طول ۳۹ هفته گذشته، کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با اعتراضات بی سابقه‌ای علیه اصلاحات قضایی بحث برانگیز خود مواجه شده است.

 

در برخی روزها، سازمان دهندگان تظاهرات تخمین زدند که حدود ۵۰۰ هزار نفر به خیابان‌های اراضی اشغالی آمدند. اعتراضات اغلب با درگیری با پلیس، دستگیری و بسته شدن بزرگراه‌ها و راه‌های مواصلاتی همراه است. هرزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته نسبت به وضعیت دودستگی و دوقطبی شدن داخلی و سرایت آن به ارتش هشدار داد.

 

روزنامه اسرائیلی «معاریو» به نقل از ژنرال هالوی نوشت که شکاف سیاسی کنونی در رژیم صهیونیستی در تشکیلات نظامی کشورش عمیق‌تر خواهد شد و هشدار داد که وضعیت دو قطبی به درون خود ارتش نیز سرایت خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.